طراحی سایت اختصاصی


طراحی سایت اختصاصی چیست؟
اگر کسب و کار اینترنتی برای شما بسیار مهم و ارزشمند است نمی توانید از پکیج های آماده استفاده کنید پکیج های آماده طراحی سایت نمی توانند تمام نیاز های شما را فراهم و در اوسط راه شما را رها می کنند.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

سرعت لود سایت های اختصاصی :

سایت های اختصاصی با توجه به اینکه کاستوم نوشته می شوند حتی یک خط کد اضافی و یا جداول دیتابیس اضافی را لود نمی کنند به همین جهت سرعت بالا آمادن این سایت ها تقریبا دو برابر سایت های معمولی است

ارتقا در طراحی سایت اختصاصی:

ارتقا به معنی اضافه کردن محصول یا منو نیست ارتقا یعنی خدمات خاص به سایت اضافه کردن مانند بخش پشتیبانی مشتریان ، گارانتی و یا هر فرآیندی که فقط برای شغل شما کاربرد دارد.

امنیت در طراحی سایت اختصاصی:

اگر دنباله امنیت و حفظ اطلاعات خود هستید هیچ راهی به جز استفاده از سایت اختصاصی ندارید با توجه به اینکه سایت های آماده هییچ تعهدی برای امنیت ندارند و ممکن است شرکت های گوناگونی پروسه ارتقا را انجام دهند حفره های امنیتی بسیاری دارند که این مشکل در طراحی سایت اختصاصی اصلا وجود ندارد.

هزینه و زمان طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت های اختصاصی با توجه به اینکه از فایل های آماده و ویزاردی استفاده نمی شود، مدت زمان پیاده سازی افزایش می یابد و همین امر باعث افزایش قیمت این گونه سایت ها نیز می شود البته کیفیت بالا هزینه را جبران می کند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فوری